Lorem ipsum یا همانطور که گاهی اوقات لیپسوم شناخته میشود، متن ساختگی است که در طرحبندی طرحهای چاپی، گرافیکی یا وب استفاده میشود. این قطعه به حروفنویس ناشناختهای در قرن پانزدهم نسبت داده میشود که گمان میرود بخشهایی از De Finibus Bonorum et Malorum سیسرو را برای استفاده در یک کتاب نمونه درهم ریخته است. معمولا با شروع می شود.
نقطه قوت لورم ایپسوم ضعف آن است: ارتباط برقرار نمی کند. برای برخی، طراحی یک وبسایت حول متن مکاننما غیرقابل قبول است، شبیه به دوختن کت و شلوار سفارشی بدون اندازهگیری. کریستینا هالورسون یادداشت میکند:
من این استدلال را شنیدهام که «لورم ایپسوم» در قالببندی سیمی یا طراحی مؤثر است، زیرا به افراد کمک میکند روی طرحبندی واقعی، طرح رنگ یا هر چیز دیگری تمرکز کنند. چیزی که من را در اینجا می کشد این است که ما در مورد ایجاد یک تجربه کاربری صحبت می کنیم که (خواه ما آن را بخواهیم یا نه) با کلمات هدایت می شود. کل ساختار صفحه یا جریان برنامه برای کلمات است.”
Lorem ipsum بسیار فراگیر است زیرا بسیار همه کاره است. تعداد پاراگرافهایی را که میخواهید انتخاب کنید، آنها را کپی کنید، جایگذاری کنید، و خطوط را در هر کجا که مناسب است بشکنید. کپی واقعی به این شکل کار نمی کند. و به همین دلیل است که یک حروفچین قرن پانزدهم ممکن است قسمتی از سیسرو را درهم بکوبد. او می خواست که مردم بر روی فونت های او تمرکز کنند، تا محتوای خود را در صفحات تصور کنند. او می خواست مردم ببینند، و برای اینکه آنها را ببینند باید آنها را از خواندن باز می داشت.



Lorem ipsum یا همانطور که گاهی اوقات لیپسوم شناخته میشود، متن ساختگی است که در طرحبندی طرحهای چاپی، گرافیکی یا وب استفاده میشود. این قطعه به حروفنویس ناشناختهای در قرن پانزدهم نسبت داده میشود که گمان میرود بخشهایی از De Finibus Bonorum et Malorum سیسرو را برای استفاده در یک کتاب نمونه درهم ریخته است. معمولا با شروع می شود.
زمانی بود که هنرمندان در Sequence تصمیم گرفتند که روی خطی از کیسههای کاغذی که برای Chipotle طراحی کردهاند، با دست شارپی، گذرگاه لورم ایپسوم را به دست بیاورند – نتیجه ترکیبی از میزهای آوانگارد، جوک داخلی و میزهای آغشته به شارپی بود. کسانی که به جزئیات توجه دارند، ممکن است ادای متن کلاسیک را در قسمتی از Mad Men (S6E1 در حدود 1:18:55 برای هرکسی که این کار را نکرده است) جلب کرده باشند. و اینجا یک خالکوبی لورم ایپسوم است.
- نیک ریچاردسون ترجمه را «مانند مالارمه افراطی، یا کات آپ باروزی، یا پاراگراف Finnegans Wake» توصیف کرد. بنابراین از استفاده از لورم ایپسوم برای تمرکز همه افراد نترسید.
- تکههایی از آن قدرت شگفتانگیزی دارند: برای مثال، اصرار ناامیدانه بر عشق ورزیدن و دنبال کردن غم و اندوه، که از توجیه آن فریب خورده است – شی ناقصی که یا صید شده یا آرزویش را داشتهاند.
- و به همین دلیل است که یک حروفچین قرن پانزدهم ممکن است قسمتی از سیسرو را درهم بکوبد. او می خواست که مردم بر روی فونت های او تمرکز کنند، تا محتوای خود را در صفحات تصور کنند.
در حال آمدن به دور کامل، اینترنت میکس مجدد از بدنام در حال حاضر
Lorem ipsum بسیار فراگیر است زیرا بسیار همه کاره است. تعداد پاراگرافهایی را که میخواهید انتخاب کنید، آنها را کپی کنید، جایگذاری کنید، و خطوط را در هر کجا که مناسب است بشکنید. کپی واقعی به این شکل کار نمی کند. و به همین دلیل است که یک حروفچین قرن پانزدهم ممکن است قسمتی از سیسرو را درهم بکوبد. او می خواست که مردم بر روی فونت های او تمرکز کنند، تا محتوای خود را در صفحات تصور کنند. او می خواست مردم ببینند، و برای اینکه آنها را ببینند باید آنها را از خواندن باز می داشت. اما چه کسی حق دارد ایراد بگیرد.
اما من باید برای شما توضیح دهم که چگونه این همه تصور اشتباه تقبیح یک لذت و ستایش درد به وجود آمد و گزارش کاملی از این سیستم برای شما ارائه خواهم کرد و آموزه های واقعی کاشف بزرگ حقیقت استاد سازنده را شرح خواهم داد. از خوشبختی انسان هیچ کس خود لذت را رد نمی کند، دوست ندارد یا از آن اجتناب نمی کند، زیرا لذت است، بلکه به این دلیل است که کسانی که نمی دانند چگونه به طور عقلانی لذت را دنبال کنند، با عواقب بسیار دردناکی مواجه می شوند.
باز هم کسی نیست که دوست داشته باشد یا به دنبال آن باشد یا بخواهد درد خود را به دست آورد، زیرا درد است، اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که زحمت و درد می تواند لذتی بزرگ برای او به ارمغان آورد. برای مثال بی اهمیت، کدام یک از ما تا به حال تمرینات بدنی سختی را انجام می دهیم، مگر اینکه از آن مزیتی کسب کنیم؟ اما چه کسی حق دارد از مردی که لذت بردن از لذتی را انتخاب میکند که عواقب آزاردهندهای ندارد، یا کسی که از دردی که ایجاد میکند اجتناب میکند، ایراد بگیرد؟

